Hello world!

Hoi, welkom op mijn WordPressblog. Ik ben Cleo, bijna 19 jaar en ik knutsel graag het een en ander in elkaar. Zo heb ik laatst een heel aantal kussenhoezen gemaakt, veel plastictassen gerecycled en truien veranderd in fijne winterrokjes. Dat is wat je hoogstwaarschijnlijk hier gaat vinden.

Daarnaast winkel ik graag bij de kringloopwinkel, ga ik in september geschiedenis studeren en verhuis ik van de week naar Antwerpen. Ook surf ik graag op internet rond, lees ik nog wel eens een biografie en kijk ik veel, heel veel televisie.

Ik zal snel laten zien waar ik mee bezig ben, blijf dus kijken.
Cleo

3 gedachten over “Hello world!

  1. Mijke

    Hi Cleo,

    ik weet al niet meer hoe ik hier terechtkwam, maar (oja, toch wel: ik heb een mooie trui die ik als trui niet meer wil dragen, wil er een rokje van maken en typte in ‘hoe maak je een rok van een trui’ : )) vind het een hele leuke blog die je hebt en ben benieuwd naar verder projecten!

    Mijke

Geef een reactie

