Ook een kopje thee?

Deze week ben ik terug op mijn kot (kamer) en daar moet ik goed voor mijzelf zorgen. Mijn vader is er niet om mijn broodje te smeren of mijn moeder die heerlijk eten kookt en zorgt voor de gezellige sfeer in huis. Hier moet ik alles zelf doen.

Maar dat lukt vrij goed. Kijk maar eens naar de maaltijd die ik gisteravond mijzelf voorschotelde (recept, het is erg simpel, maar o zo verrukkelijk). Of dat lekkere koekje bij de thee, die ik zelf heb gebakken. Over thee gesproken: vorige week heb ik, na mijn kussenmanie, een theemuts gemaakt. Weer met patchwork.

2 thoughts on “Ook een kopje thee?

  1. Je hebt je kot in ieder geval gezellig weten te maken! Dat patchwork en dat grannylike theeservies- heel erg leuk! – een theemuts staat overigens nog steeds op mijn ‘to make- list’, voor ooit..

Geef een reactie

