Ovenlappen?

Het gekochte tafelkleed dat ik eerder liet zien heb ik al verknipt. Tijdens het koekjes bakken miste ik namelijk pannenlappen of ovenhandschoenen. Ik heb er ooit één gekregen voor mijn verjaardag. Maar een hete plaat met één hand pakken, werkt natuurlijk niet.

Het is een combinatie tussen pannenlappen en ovenhandschoenen. Ovenhandschoenen bedekken je hele hand, maar die grote duim blijft vaak in mijn eten hangen. Pannenlappen bedekken juist niet je hele hand. Het zijn eigenlijk net washandjes. Ik heb er lusjes aangemaakt, zodat ze aan de haakjes in mijn keukentje kunnen hangen (het wordt raakt al aardig aangekleed).

Een gedachte over “Ovenlappen?

  1. Denise

    Haha, nee, die tas is niet van de kringloop. Hij was heel erg duur, maar mijn moeder heeft hem op een Italiaanse markt gekocht. Ik doe die tas nooit weg :P!
    Die pannenlappen/ovenhandschoenen zijn supergaaf ;)!

Geef een reactie

