Laptopbeschermer

Mijn laptop sleep ik liefst overal naar toe, ondanks de 5kg. Maar hij moet wel mooi blijven wanneer ik hem in mijn rugzak meepak.

Daarom heb ik van de week óók een laptophoes gemaakt. Hij is lekker zacht en ziet er, al zeg ik het zelf, best goed uit. Aan de bovenkant zit een rand klittenband. Daar kan ik hem gemakkelijk mee uit mijn tas trekken.

Mensen in de trein vonden hem ook mooi, ik zag ze lachen. Dat is een goed teken toch? ;)

3 gedachten over “Laptopbeschermer

  1. knofje

    Zo zie je maar hoeveel je kunt doen met zo’n tafelkleed! Ik wilde nog vragen ‘ga je m verknippen’, maar als tafelkleed was ie ook leuk. Multipurpose.
    Je maakt het lekker gezellig daar in Antwerpen op je kotje ;)

  2. floralstuds

    Leuke post! Ja, die octopus kijkt wel een beetje boos. En hmm, ik wou graag zo’n ketting en dit zijn de enige 2 daarvan op die site. :) Ik denk dat het maar de octopus word!

Geef een reactie

