Vrolijke oorhangers

Op mijn kot heb ik niet veel ruimte voor grote naaiprojecten. Maar ik wil toch graag bezig blijven. Mijn simkaartoorbellen kennen jullie al, nu heb ik nog een aantal ‘bijzondere; oorbellen gemaakt van vilt en kraaltjes. Ze zijn licht en bieden fijn draaggemak.

Ik ben dol op vogels, het zijn van die makkelijke (tuin)dieren.

Rare robotoorbel.

Deze naaimachine heb ik gemaakt voor een vriendin van mijn zusje, verjaardagscadeautje.

Sinterklaas in je oor

En zwarte Piet aan de andere kant.

Hoewel ik niet zo dol op kerst ben, wil ik wel graag kerstoorbellen. Sneeuwpoppen wel te verstaan. Eigenlijk wil ik ook nog een kersttrui. Bij Gilmoregirls droegen de dames van die grappige winterse truien. Dat wil ik ook wel. Dus eerst even een trui op de kop tikken en dan versieren. Maar wel pas na Sinterklaas  ;).

3 gedachten over “Vrolijke oorhangers

Geef een reactie

