Sneeuw, kerst en examens

Ik heb genoten van het prachtige zich buiten, evenals van de mooie sneeuwfoto’s op internet. Hier voor de deur ligt nu ‘platte kak’, zoals een klasgenoot deze week noemde. De stoep is spekglad en ik loop als een puignuin. Ondertussen ben ik druk met de laatste opdrachten voor school en het leren voor de examens in januari. Dit zorgt voor de nodige beperkingen van mijn creativiteit.

Het laatste wat ik gemaakt heb, zijn twee paar kerst-oorbellen. Eigenlijk wil ik nog sneeuwengelen maken (oorbellen en echt buiten :)). Maar dan blijf ik bezig, want ik wil ook nog rendieren en bladeren. Dat mag allemaal weer na januari en mijn reis naar Istanboel.

Cadeautje voor mijn zusje
Kerstbomen voor mijzelf

En nu duimen dat de treinen deze week normaal rijden, zodat ik kerst bij mijn familie kan vieren.
Vrolijke kerst en alvast een gelukkig nieuwjaar!

One thought on “Sneeuw, kerst en examens

  1. Wat een leuke oorbellen,echt fantastisch,leuk,hรฉ,om ze zelf te maken.
    Ik weet het als je eenmaal bezig bent dan ga je door,het is verslavend.
    Ik hoop inderdaad dat de treinen weer gaan rijden zodat je bij je familie kan zijn met de kerstdagen.

    Alvast hele fijne kerstdagen,groetjes inka en andre

Geef een reactie

