Nieuw jaar, nieuw rokje

De maand vol examens is bijna voorbij, morgen is eindelijk mijn laatste. Het was pittig, een stuk intenser dan ik gewend ben. Ondertussen heb ik toch nog een rokje gemaakt. Bij de kringwinkel vond ik een gekleurde, vrolijke trui, voor 80 cent. Het deed me denken aan die Oililyprintjes van vroeger.

Volgende week zondag vertrek ik voor een week naar Istanboel, we gaan musea bezoeken, moskee’s, marktjes, een badhuis en thee drinken. En nu vlug nog wat leren voor morgen!

Een gedachte over “Nieuw jaar, nieuw rokje

Geef een reactie

