“Puffy Pouch”

Via via kwam ik terecht op deze tutorial. Aangezien ik dit weekend bij mijn geliefde naaimachine (en ouders) ben, na 5/6 weken, ben ik direct aan de slag gegaan. Ik gebruikte een oude verknipte spijkerbroek, truien en een lapje van de kringwinkel. Perfect materiaal voor dit projectje.

De maten heb ik aangepast, ik vond hem iets te klein:

  • 8 linnen/spijkerstof lapjes van:
    1,75 inch=4,45 cm –> 6,5 cm
    5,5 inch=13,97 cm –> 20 cm
  • 2 linnen/spijkerstof lapjes van:
    2 inch=5,08 –> 7,3 cm
    6 inch=15,24 –> 21,8 cm
  • 6 gekleurde lapjes van:
    1,75 inch =4,45 cm –> 6,5 cm
    5,5 inch=13,97 cm –> 20 cm
  • 2 gekleurde lapjes van:
    5,5 inch=13,97 cm –> 20 cm
    5,5 inch=13,97 cm –> 20 cm

(Op de achtergrond zie je trouwens een lamp staan van de kringwinkel. Mijn ouders zochten al een tijdje naar een oude lamp en ik vond er een in Antwerpen. Mooi excuus om meteen mij op te halen. De lamp kan nog een likje verf gebruiken en de kap zal een beschildering krijgen.)

One thought on ““Puffy Pouch”

Geef een reactie

