Puffy twee

Ik had mijn zusje beloofd een tasje voor het uitgaan te maken. Een van klein formaat, waar haar portemonnee en gsm in passen. Ik wilde voor haar ook zo’n ‘puffy pouch’ maken, dat was een fijn en gemakkelijk model. Deze heb ik iets kleiner gemaakt en met andere stoffen. Donkerblauw linnen, een restje jurk en twee andere gebloemde lapjes.

Een voor Puck en een voor Cleo dus:


Het hengsel van de rechtse moet nog vervangen worden. Nu is het een leren hengsel van een andere tas, De maten van dit nieuwe tasje zijn:

  • 8 linnen lapjes: 17×5,4
  • 2 linnen lapjes van: 18,5×6,1
  • 6 gekleurde lapjes van: 17×5,4
  • 2 gekleurde vierkanten van: 17×17 (Maar ik raad aan om dit een stukje groter te doen, dit is de voering en je wilt natuurlijk wel alle ruimte benutten. Gewoon en erop leggen en gokken, werkt prima.)
2 gedachten over “Puffy twee

Geef een reactie

