Kot in de zon

Heerlijk, de ramen zijn net gewassen en de zon schijnt mijn kleine kot binnen, recht op mijn nieuwe kussen. Nou ja nieuw. Het kleedje vond ik een paar weken geleden in de kringwinkel en even later heb ik er een kussenhoes van genaaid.

Ondertussen ben ik naar huis, Barcelona en Amsterdam geweest, heb ik nog twee tasjes genaaid voor een buurmeisje en een vriendin van mijn zusje en is de paasvakantie al weer om. Foto’s van de tasjes volgen snel, ze waren erg goed gelukt. Maar ik ben in alle haast vergeten foto’s te trekken…

3 thoughts on “Kot in de zon

  1. Mooi! De kussens! ook die gehaakte vind ik heel mooi. En het deurgordijn, lekker kleurrijk, is dat van Kitsch Kitschen? En de Maria. Haha, ik heb een zwak voor Maria’s. En ik heb je trouwens een bloemaward gegeven!

  2. Ik ken dat, foto’s vergeten te trekken, en dan denkt ge, ne andere keer dan maar, maar het komt er niet echt van dan :).

    Maar ik zoek nog 2 PIFers, heb jij zin om mee te doen? Meer info op mijn blog

Geef een reactie

