Kringwinkel Barcelona

Het is al weer een maand geleden dat ik Barcelona bezocht. Tijdens mijn stedenstrip ben ik ook naar de kringwinkel geweest. Geweldig om dat in het buitenland te doen. De kringloopwinkel was erg krap en stond bomvol. Maar alles was wel netjes gesorteerd. Ik heb er helaas niets gekocht, ik was alles zo intensief aan het bekijken dat ik de tijd vergat en het (waarschijnlijk) siësta was ofzoiets. Om half 5 kon ik terug komen, maar toen zat ik alweer aan de andere kant van de stad.

Ze hadden veel naaigerei, alles netjes in dozen opgeborgen. Ook de boekencollectie was zeer uitgebreid, zo vond ik zelfs theaterteksten uit de jaren 30, helaas zonder illustraties. En er waren meer historische dingen aanwezig zoals aandeelbonnen. Stofjes vond ik niet zo bijzonder (er lag zelfs een echt hollands stofje, die met dat koppeltje) evenals de gehaakte kleedjes. Daarbij vielen de prijzen mij wat tegen, zo betaalde je al snel 4 euro voor een boekje. Kleding was afwezig.

Hier een aantal impressiefoto’s:

Wanneer je eens in de buurt bent, raad ik je zeker aan om eens binnen te gaan:

L’Encant de Gràcia: Carrer d’Astúries 44, Metro: Fontana

8 gedachten over “Kringwinkel Barcelona

  1. knofje

    ooo en ik was nog wel in barcelona, in maart. Jammer dat ik het niet wist! Wat heb je allemaal op de kop getikt? ;)

  2. Lelie

    ik zoek nog een bestemming voor september, dit is een goede tip :) Nu mijn reispartner nog :). Op hoeveel dagen zou je er met de auto geraken? We wouden een beetje roadtrippen, en we hebben maar 8 dagen,… Misschien een beetje te ver dan :(

    1. Cleolidewij

      Boek een goedkoop ticket bij Ryanair! Ik raak nu toch wat verslaafd aan reizen, volgende week vertrek ik naar Londen (3 euro!!!). Stockholm staat nog op mijn lijstje, maar dat komt volgend jaar wel weer ;)

      1. Lelie

        Ik moet het nog wat beter in het oog houden precies :) Eens voorstellen. Ik ben nog nooit in Barcelona geweest, maar het staat vrij hoog op mijn verlanglijstje :)

Geef een reactie

