Speldenschildpadje

Och wat is het toch fijn, om bij mijn vertrouwde naaimachine te zijn. Een dag terug bij mijn ouders en mijn Husqvarna en een schildpad is klaar. Een multifunctioneel beestje wel te verstaan. Hij kan dienen als speldenkussen, je knoopjes in opbergen, een aantal naalden, een schaartje etc.

Schildpad

De stofjes komen van oude overhemden en van de grote lapswap van knofje. Het patroon komt van hier, maar ik vond hem niet al te duidelijk. De foto’s staan niet helemaal in goede volgorde en het uit te printen patroon is niet in de juiste grootte. Maar na wat gepiel is hij gelukt. Als ik hem nog eens maak dan zal ik wel het een en ander anders doen (zoals direct de pootjes bevestigen en de zeshoeken op het schild zigzaggen). En nu nog een naam, suggesties?

Schildpadschildpad

En zoals je ziet, eindelijk scherpe foto’s, mijn nieuwe camera is ook binnen! Vandaag wil ik een rokje maken en een hoesje voor mijn fototoestel, ik ben zo blij weer aan de slag te kunnen :).

2 gedachten over “Speldenschildpadje

Geef een reactie

