Hard werken en een vreugdedansje

Tweeëneenhalf uur, zes pagina’s met twee essayvragen en zes reproductie vragen verder en mijn ochtend is voorbij. Het derde examen zit er op, schrik niet, nog vijf te gaan. Tja ik ben niet gewend om te leren en als dank daarvoor mag ik dat in de vakantie doen.

Met drie examens en een paar broodjes met speculoospasta, witte chocolade en pindakaas (met suiker) achter de kiezen (en een dode muis voor de deur), deed ik de brievenbus open. Wat een vreugde, de ring die ik bij Tiene won lag daar in een envelop die verstuurd is met een glimlach (geen grapje).

Dankjewel Tiene, niet alleen een glimlach bij de verstuurder, zeker ook bij de ontvanger. Nu duik ik weer snel met mijn neus in de boeken, morgen antropologie, aanstaande week nog eens vier andere én een verhuizing naar de derde verdieping. Ik heb het er maar druk mee.

5 gedachten over “Hard werken en een vreugdedansje

  1. Celestine

    Ik wist ook niet goed hoe ik moest leren en zat ook met veel tweede zit (allemaal in één week dan nog). Maar bon, we zien wel. Veel succes nog met je verdere examens! Het komt wel goed!

Geef een reactie

