“Sneak peek”

Ik ben afgelopen week even stil geweest, maar stil gezeten heb ik niet (op gister, een luie zondag, na dan). Vorige week is mijn vader begonnen met de ‘renovatie’ van mijn kot. Het bleek een grotere klus te zijn dan we dachten (of hij heeft er een grotere klus van gemaakt). De muren in de keuken moesten op wat plekken bestreken worden met cement en ik had de verkeerde dingen bij de bouwmarkt gehaald. Dus in 3 dagen schoten we nog niet erg op. De stand tot nu toe: de keuken is behangen en het kozijn is geverft. Nu vraagt mijn kot nog om een lik verf evenals de andere twee kozijnen. Stukje bij beetje wordt het mooier en mooier.

Hier staat mijn vader op het aanrecht. Op het grijs/bruine gedeelte komen een soort van tegels.

Ondertussen zit ik weer in mijn Nederlandse ouderlijk huis bij mijn naaimachine en ben ik bezig met wat naaisels die ik straks graag wil verkopen. Twee rokjes en vier kussenhoezen zijn af. En voor vandaag ben ik nog niet klaar hoor. Het gaat als een tierelier en ik vind alles zo mooi. Het wordt nog moeilijk om weg te doen. Een kleine impressie:

In de kringloop heb ik de afgelopen weken weer zoveel gevonden. Vier goede truien (waarvan één precies hetzelfde is als die ik al tot een rokje verwerkt had: die roze!), heel wat lapjes stof, gehaakte kleedjes, geborduurde schilderijen, genoeg knoopjes voor mijn hele leven, een spiegel, kapstok, een stoel (van Napoleon denk ik haha) en een prachtig kastje/dressoir voor in mijn nieuwe kot. Wees niet bang, dat alles zal nog wel eens op mijn blog verschijnen.

7 gedachten over ““Sneak peek”

  1. Annemarie

    Oh wat een leuke en gezellige foto’s!
    Ik herken het helemaal: alles wat je maakt is leuk, mooi en ik word altijd erg hebberig…..hihihi!
    vaak doen, dan raak je eraan gewend ;-)!
    Succes!

  2. Denise

    Bedankt voor je reactie! Een spiegelreflex is toch echt wel anders dan een compactcamera, je ziet het verschil echt. Nu heb ik ook heel veel foto’s die ik niet op mijn blog zet, omdat ze niet scherp genoeg zijn. Maar ze zijn wél mooi. Ik vind het gewoon leuk om foto’s met een betere kwaliteit te hebben.

Geef een reactie

