Het is zo ver!!

Dames en heren, jongens en meisjes, het is eindelijk zo ver! Het eerste gedeelte van mijn zelfgemaakte dingen staat in mijn Etsyshop, kussenhoezen met gehaakte kleedjes en geborduurde kunstwerken met oude overhemden aan de achterkant als gemakkelijke opening. Het was heerlijk om weer in ‘volle’ productie te kunnen gaan zonder dat ik mij zorgen moest maken of mijn kast of bed niet te vol raken.

Ook heb ik vier mooie rokjes klaar voor de verkoop waar nog geen goede foto’s van getrokken zijn. Die komen dit weekend online, dus houdt de shop in de gaten :). Ik vond ze nog weer mooier geworden dan ik zelf al in mijn eigen kast heb liggen.

Mijn kot begint nu ook eindelijk vorm te krijgen. Alles is wit, de soort-van-tegels hangen in de keuken (ja mijn vader heeft hard door gewerkt) en van het weekend komen mijn laatste spullen (en ik zelf) er ook in te staan. Alles lekker inrichten, de kastjes en planken vol zetten etc. Ik heb er echt zin in om het eigen te maken, mijn kotje.


Morgen (de 24e) ben ik trouwens jarig, ik word twintig, ik moet nog even oefenen hoor, ik neig nog steeds 17 te zeggen als ze om mijn leeftijd vragen hehe. Het huis geurt nog steeds naar de worteltjes/banaantaart van mijn moeder, heeeerlijk!

3 thoughts on “Het is zo ver!!

  1. Gelukkige verjaardag! Ik ben ervan overtuigd -vrouwelijke intuïtie of zo- dat het vandaag een fantastische dag wordt! Geniet ervan!

    Die ronde kussenhoes is zooooo mooi! Helaas heb ik er nu geen behoefte aan, aan een nieuwe kussenhoes. ;)

Geef een reactie

