Rokjes van oude truien in mijn etsyshop

Wel mijn rokje zijn eindelijk klaar voor verkoop. Vrijdagavond kwam eindelijk mijn model (lees: mijn zusje) om de rokjes aan te passen voor een aantal foto’s.

Het zijn heerlijke, comfortabele wollen rokjes, gemaakt van oude truien. Je hebt ze misschien al eens eerder gezien, mijn eigen kast hangt er vol van. Degene die ik verkoop zijn nog leuker; met gehaakte kleedjes en geborduurde vogels of bloemen. Deze vier zijn allen maat S, zo’n 86 cm in de omtrek in uitgerekte staat:

En ik heb nog geschikte truien liggen. Is S jullie maat niet, schreeuw het uit, dan maak ik ze wat ruimer.

En nog een kotupdate: de eerste plank hangt, evenals het eerste gordijn, een rekje in de douche, planken in mijn keukenkastjes en de auto is al bijna leeg geruimd. Alleen nog een kast naar 3 hoog verslepen… Vanavond moet het zo goed als af zijn en kan ik alles inruimen.

6 gedachten over “Rokjes van oude truien in mijn etsyshop

  1. Het Kabinet

    Wauw, je rokjes zijn echt heel erg leuk!
    Veel succes ook met je etsy shopje! 1 kleine tip: probeer de achtergrond van je foto’s iets rustiger te houden. Bij 2 van de rokjes zie je een beetje een rommelige (sorry!) achtergrond en daardoor is het rokje zelf wat moeilijker te zien.

    1. Cleo Berichtauteur

      Pff daar zeg je me wat, ik dacht dat ht wel mel meeviel, maar het lijkt net troep op de achtergrond haha. Ik heb het in mijn etsyshop aangepast, straks eens hier een mooie afbeelding zetten :)

Geef een reactie

