Een nieuw kot

Met trots presenteer ik u mijn nieuwe kot:

En vergeet niet te kijken naar mijn nieuwe designstoeltje, kringloopstoeltje, het kussentje op de 3e stoel en het kastje van de kringloop. (En juist niet te kijken naar die vuilniszak in de keuken haha)

25 gedachten over “Een nieuw kot

  1. Lila

    Wauw wat mooi! En zo veel licht dat binnenkomt, heerlijk. En groot! En een toffe buurt! Amai allemaal superlatieven :) Proficiat met je etsyshop ook!

  2. Helen

    Ik ben echt supergrote fan van je kot! Wouw, echt erg mooi! Ik denk dat niet velen onder ons zo’n mooi kot kan hebben. geniet er van! XH.

  3. Pingback: Bloemenjurkje voor Paulien | Cleolidewij

Geef een reactie

