Work in progress

De laatste tijd ben ik druk bezig met veel leuke dingen (en een hoop leeswerk voor school), waardoor er wat minder tijd overblijft om te naaien, laat staan om er over te berichten. Maar helemaal stil heeft mijn naaimachine niet gestaan. Ik heb toch nog twee rokjes (de linker voor mijzelf, rechts voor mijn zusje) gemaakt en een vossensjaal (die nog niet helemaal af is…).

Verder heb ik twee rokjes verkocht (en een aan mijn moeder gegeven) en staan er nog twee in mijn shop. Nu liggen er al weer drie mooie truien klaar naast mijn machine, klaar om gerecycleerd te worden. Nogmaals met vogels en gehaakte kleedjes, die vielen toch wel het meest in de smaak.

Ook kocht in bij Think Twice voor een euro per stuk een jurk, een vest en een rok. De jurk past perfect zoals hij is, maar over de lengte ben ik nog niet uit, idem voor de rok. Die is al helemaal afgespeld, maar nog niet perfect naar mijn zin. Ik ben bezig met het versmallen van het vest, maar de beste manier om er toch nog een goed model in te zetten heb ik nog niet gevonden. Beetje prutsen, maar dat komt (ooit, hopelijk nog tijdense de winter) nog wel.

11 thoughts on “Work in progress

  1. Wat lees ik! Vossensjaal. Daar ben ik heel benieuwd naar. Ik ben verzot op dieren op sjaals, dieren in sieraden, dierenprint enzovoort.
    En mooie jurk. Wat een koopje:-)

  2. Wat super! Helemaal leuk, ik heb steeds ook allemaal plannen om rokjeste maken, maar het komt er nooit van… nu eerst maar druk voor school, net als jij, en vanavond weer even achter de machine :)

  3. Wow, wat erg! Ik ben zo goed in spelling en dan maak ik zo’n fout. Dat komt niet vaak voor, haha. De laatste keer dat ik er was heb ik niks gekocht, maar die keer daarvoor heb ik oude kaarten gekocht en een blikje :).

  4. Oh, wat een mooie spullen maak je toch! Ik ben echt verliefd op het grijze rokje in je shop, maar ben bang dat een S echt te klein is haha. Maar ik houd je nieuwe items in de gaten!
    Dat bruine jurkje is trouwens ook erg cute!

    Bedankt voor je gelukwensen :)

    Liefs!

Geef een reactie

