Vogelrokjes

En weer zijn er twee weken om, wat vliegt de tijd toch. Ondertussen heb vijf rokjes en een kussenhoes verkocht. Ik heb nog een trui liggen die ik waarschijnlijk morgen omtover in een rokje. In mijn hoofd heb ik nog een beeld van een tas die ik graag wil maken, maar dat is nog wat te vaag. Het vest waar ik eerder over schreef is versmalt, maar nog niet smal genoeg bij de schouders/mouwen. Het is een beetje uitproberen, laatste poging ging faliekant mis, dus het vest ligt nu in de hoek. Komt wel weer.

Ondertussen heb ik wel drie vogelrokjes gemaakt, waarvan twee verkocht. De vogeltjes zijn nu helaas op, ik moet haastig op zoek naar nieuwe borduursels die ik kan gebruiken.

Dit rokje heb ik als laatste gemaakt, twijfel nog of ik hem verkoop of zelf hou. De rokjes die ik zelf in bezit heb, hebben namelijk allemaal printjes. Ik mis nog een effen exemplaar:

Deze heb ik speciaal gemaakt voor Sanne (haar blog is zeker een bezoekje waard :)):


En dit blauw/groene pareltje is bestemd voor een studiegenootje:

5 thoughts on “Vogelrokjes

Geef een reactie

