Een vosje als sjaal

Beestjes om je nek tegen de kou zie je steeds vaker in het straatbeeld, idem in de kringwinkel van echt bont. Hoewel het best wel zacht is, vind ik zo’n ‘echt’ beesie met nageltjes, tandjes en kraaloogjes toch echt té cru om te dragen. Mij dus niet gezien met zo’n vermoord ding.

Nu zag ik ergens in een webshop een geweldige sjaal, een gebreide vos. Dat kan ik ook dacht ik, maar dan gemaakt van een oude sjaal van de kringwinkel. Eerst zelf een patroontje getekent op een oude krant, daarna op de dubbelgevouwen sjaal afgespeld en vast genaaid. Oogjes erop, neusje gestikt et voilá:

En nog lekker warm ook!

13 gedachten over “Een vosje als sjaal

  1. Pingback: De laatste vogel… « Cleolidewij

  2. Pim

    Op Ravelry ken ik iemand die van die geweldige roadkillsjaals maakt.. Compleet met bandensporen en geborduurde kruisjes als ogen. Heerlijk luguber, maar dan vind ik jouw vosje toch liever :)

  3. Pingback: Nog een vosjessjaal « Cleolidewij

Geef een reactie

