De laatste vogel…

De verkoop van rokjes gaat goed naar mijn mening. Vorige week heb ik drie egale rokjes gemaakt waarvan er twee nu versierd zijn. Één is al echt echt verkocht en de ander gaat van de week de deur uit. De derde is nog leeg, maar heeft bijna een eigenaar, nu nog bekijken wat er op komt gezien mijn vogels en bloemen nu echt op zijn.  

De blauwe met vogel heb ik gemaakt voor Christin. Een bezoekje aan haar blog is zeker de moeite waar. Zoals je ziet zijn deze (en die vorige) rokjes allemaal buiten mijn etsy-shop om verkocht. Wil je er ook graag een op maat die precies aan jouw eisen voldoet, schroom niet om te e-mailen hoor.

Vorige week ben ik trouwens naar de nieuwe Harry Potter film geweest en spotte daar een bijzondere nekdecoratie bij Dolores Umbridge/Dorothea Omber:

Doet mij zeer denken aan mijn eigen vosje, maar stiekem nog wat leuker haha. Misschien dat ik die nog ga namaken…

11 thoughts on “De laatste vogel…

  1. Wat super! Ik vind de rokjes geniaal, wou dat ik het zelf kon! Apart genoeg vindt ik ook nooit van die mooie truien of vogels/bloemen, top dat jij ze vindt! Dan kan ik kijken en het mooi vinden :)

  2. Leuke rokjes maak je! Ik wil ook graag mijn ‘naai-skills’ verbeteren.
    En een roze vossensjaal of kraag is geniaal.

    De Lanvin<3H&M editie is te duur. Ik wacht netjes op de SALE :-). En misschien is het ook dat er 'gewone meisjes' waaronder ik niet zo veel wordt uitgenodigd voor cocktail party's. Maar dat maak me niet zoveel uit. Ik draag de jurk wel tijdens mijn avondeten ;-).

Geef een reactie

