Bijna vergeten gefrutsel

De afgelopen weken heb ik geen tijd voor mijn naaimachine vrij gemaakt, amper mijn creativiteit laten gelden, maar wel veel gelezen voor mijn studie. Toch kan en wil ik jullie wat zelf gemaakte dingen laten zien van een tijdje geleden.

Zoals dit etuitje, makkelijk voor wat kleine dingen die mee in je tas gaan, zoals usb-stick, oordopjes en dergelijke. Stofjes komen van de kringwinkel, evenals de rits die netjes verwerkt is.

En nog een etuitje, maar dan wat groter. Makkelijk voor mijn weinige toiletspullen in een kleine tas. Buitenste stofje en rits komen van de kringwinkel, de binnenste komt van zolder.

Dit speldenkussentje heb ik een paar maanden geleden gemaakt. Spelden prikken er makkelijk in door het zachte stofje.

Mijn laatste projectje was een nieuwe agenda. Het geweldige idee vond ik bij Vermiljoen, haar uitprintbladen gebruikte ik niet, ik heb zelf alles met de hand geschreven. Nog een heel klusje, maar ik was in soort van trance en opeens had ik het hele jaar gedaan. De randjes heb ik gezigzagd met de naaimachine. Staat heel leuk, maar is absoluut niet handig. Niet zo slim ingeschat, nu zijn de randen dikker dan het schrijfgedeelte en dat schrijft niet heel erg fijn. Nu ik een deel van het jaar uit mijn agenda heb gehaald, gaat dat beter. Maar trots ben ik wel iedere keer als ik hem uit mijn tas haal



Goh, bijna vergeten, nog een rokje voor de vriendin van mijn broer:

9 thoughts on “Bijna vergeten gefrutsel

  1. Wat leuk zeg! Een drukke studie is nooit leuk, maar die etuitjes zijn super. Ik ben nooit zo handig om die rits er helemaal netjes in te krijgen…
    Liefs

  2. Heel erg leuk! Ik vind vooral het rokje erg leuk, een heel mooi patroontje!

    Maar ik ga ook iets vragen, hoe heb jij die share knoppen van twitter en de like-button van fb erop gekregen? Ofwel ben ik gewoon compleet dom :), ik had via html-codes geprobeerd maar dat lukte niet

Geef een reactie

