Ik hou van 1 euro jurken

Zo, weeral een fijne jurk (mijn kast raakt echt vol-vol). De bloemenprint en mooie donkergroene kleur vielen mij op in de winkel. Uit het rek was het wel een enorme omajurk, hoewel dat gehaakte kantje mij wel aan stond.

Er moest eigenlijk maar weinig aan gebeuren. Ik heb hem een stuk ingekort, dat witte gebeuren tussen het kant weggehaald en de schoudervullingen verwijderd. Van het stuk onderkant heb ik een lint voor om mijn taille gemaakt. Het fijne is dat hij met warm én wat frisser weer gedragen kan worden. Zowel met als zonder panty staat hij leuk. Wat dus goed van pas komt met dit wisselvallige weer.

De laarzen die ik op deze foto hierboven draag had ik graag willen kopen als ze niet te strak waren. Maar mijn eigen groene kunnen ook nog wel (mijn muti heeft ze na het nemen van de foto maar weer eens opgepoetst trouwens). En herken je mijn, ook al groene, jasje van Chris Janssens nog die ik in de Kringwinkel voor 3,50 vond?

5 gedachten over “Ik hou van 1 euro jurken

  1. Iris Vank

    Erg leuk geworden! Geïnspireerd door jou heb ik eindelijk een rok afgemaakt. De jurk had ik al weken geleden uit elkaar gehaald, maar ik kwam er maar niet uit hoe ik het kleiner maken voor elkaar moest krijgen. Maar hij is af en redelijk gelukt. Pfoei! ;)

  2. Pingback: Jurk blijft jurk | Cleolidewij

Geef een reactie

