Nogmaals mijn liefde voor 1 euro kleedjes

Men neme een groot geruiten soepjurk, knipt de zijkant, bovenkant en onderkant er af, versmalt en verkort het hele gebeuren, naait alles weer netjes aan elkaar en een fijn zomers jurkje blijft over. Klinkt zo gemakkelijk en dat was het eigenlijk ook.

De woorden ‘voor’ en ‘na’ zijn hier eigenlijk een beetje overbodig. Het is natuurlijk wel duidelijk welke ik ver/gemaakt heb. En met de tropische temperaturen die we vandaag en misschien de komende dagen zouden gaan bereiken, komt dit kleedje zeer goed van pas.


En hoe fijn: er zitten aan beide kanten zakken!

16 gedachten over “Nogmaals mijn liefde voor 1 euro kleedjes

  1. SophieSweetVintage

    Zo tof! Het stofje is echt prachtig. Hij is echt mooi geworden! Ik ben helemaal geinspireerd geraakt door je blogberichten. Sinds een paar maanden heb ik een naaimachine en langzaamaan ben ik ook jurkjes aan het vermaken. Ik vind het elke keer zo leuk om te doen!

  2. Pingback: Groen zomerjurkje | Cleolidewij

Geef een reactie

