Het is blauw en het heeft stipjes…

Wat hebben we toch heerlijk weer de afgelopen en aankomende dagen (altijd een gemakkelijk onderwerp om mee te starten hè). Mijn zomerse, blauw-met-witte-stippen jurk, die ik weken terug gemaakt heb, kon eindelijk uit de kast worden gehaald.

Je raadt het vast al, deze jurk zag er niet zo uit toen ik hem voor 1 euro bij de welbekende Think Twice uit de rekken viste. Er is flink wat aan geknipt, genaaid, uitgehaald, weer genaaid, weer uitgehaald, weer genaaid etcetcetc. Maar het resultaat mag er wezen, hij past goed, ik kan zelfs nog mijn buik vol stoppen met brownies en chocomouse én mijn (zelf erin gezette) zakken volstoppen met ander snoepgoed.

Ja, het was echt een goede dag om in deze vrolijke jurk zwierend over de straat naar de wassalon te huppelen… (En met mijn zelfgemaakte ondergoed, maar dat kon natuurlijk niemand zien en ik weet nog niet hoe ik dat netjes op de foto voor het internet kan zetten, haha).

7 gedachten over “Het is blauw en het heeft stipjes…

  1. Crea Annemieke

    Wat kan jij van weinig iets leuks maken…..
    ik geniet altijd weer van je creaties….
    ondergoed kan je natuurlijk showen door het op een leuke ondergrond te stylen…
    ik zie het wel hoe je het doet.
    Fijne dag met de hartelijke creatieve groetjes van Crea Annemieke

Geef een reactie

