Vind ik leuk

Een heerlijke knop vind ik dat op facebook (en onder mijn blogberichten), één simpele klik en men weet dat je het leuk vindt. En er zijn veel dingen die ik leuk vind. Hier een kleine opsomming om u wat af te leiden van het vieze, druilerige en donkere weer (hoewel ik nu een behoorlijk blauwe lucht zie, maar dat ter zijde).

Dit vind ik leuk; na het Mechelseplein is de Leopold de Waelplaats afgelopen maandag ook in een nieuw kleedje gestoken. Alle bollen hebben een kleurige muts gekregen:

Afgelopen week liep ik door de H&M, alle feestkleedjes hingen al weer mooi te glinsteren in de rekken. Een jurkje sprong mij in mijn oog; eentje die qua vorm behoorlijk om een zelfgemaakte van mij leek:

Nog meer leuks: de maandelijkse zoektocht bij Think Twice leverde mij dit keer een mooie rode trui op, waar snel een rokje van gemaakt gaat worden en wellicht nog wat overblijft om in een tas te verwerken:

En deze jurk heb ik ook meegenomen (en al ingekort). Hij is wel bijzonder, heb hem nog niet echtecht aangedurft:

Wat ik nog leuk vind zijn de zelfgemaakte (simpel via microsoft office publisher) kalenders die boven mijn bureau hangen. Zo wordt de stress bij het bekijken van de deadlines toch wat verzacht door de vrolijke bloemetjes:


(en denk nu niet: “gôh Cleo haar kalenders zijn leeg, die heeft veel vrije tijd”; examens zijn up-comming!)

9 gedachten over “Vind ik leuk

  1. Crea Annemieke

    Hoi Cleolideweij,

    Bedankt voor je gezellige logje op deze winderige dag!
    Ik zie dingen waar ik van denk… dat is leuk gemaakt dat wil ik ook wel….
    Ik hou ze in mijn achterhoofd….
    Veels succes met studie en je hobby…..
    Groet van Crea Annemieke

  2. Lelie

    Wat een leuke post :) Ik vind het feit dat mijn liefje mee wilt betalen voor een nieuwe naaimachine leuk. De huidige maakt te veel lawaai volgens hem, en ik kan hem geen ongelijk geven, een geluk bij een geluk ;)

  3. elisse

    Ik vind ALLES leuk dat ge hier hebt gepost! Ben benieuwd naar een aanfoto van dat kleedje, gewoon aandoen jom, dat gaat u kei goed staan! En die kalender, moooh hebben hebben hebben!

  4. Pingback: Vind ik leuk .2 « Cleolidewij

  5. Pingback: Vind ik leuk .3 « Cleolidewij

Geef een reactie

