Vlug nog een etui

Nee echt serieus, je kunt er echt echt echt niet genoeg van hebben! Zeker niet als een oude, van een jaar of 10 geleden, het begeeft. Ik had echt een nieuwe etui nodig hoor. Zeker met dit bloemenstofje (waar ik eerder ook al ondergoed van maakte), gôh wat zal ik hip zijn in de collegezaal.

En hij voelt zo zacht aan en heeft zo’n mooi kantje… Ik ben blij dat ik zo blij kan zijn met een etui ;).

7 gedachten over “Vlug nog een etui

  1. elisse

    Jaaa heel mooi! Als ik zo in de collegezaal zo ne schone pennenzak zie liggen, zou ik hem stiekem proberen stelen! Maar me uwe blognaam daar zo in ’t groot op is dat misschien niet aan te raden.. hhihi

  2. elisse

    Danku voor uw reactie, ’t was inderdaad een zalig feestje! Zal nog wel foto’s posten binnenkort, dan begrijp je waarom ik ‘zalig’ zeg (ik overdrijf echt niet, iedereen was zo goed verkleed!)

Geef een reactie

