Grijs-groen met kleine bloemetjes

Tijdens de laatste solden bij Think Twice heb ik weer goed mijn slag kunnen slaan. Zo trok 3 jurken uit de rekken, een trui en een spencer, voor een schamele 2 of 3 euro per stuk. Bij de 1-eurodagen zijn de beste dingen vaak al weg, dus nu kom ik vaak wat eerder (oké, ik kan gewoon niet langer wachten om heen te sprinten).

De trui en de spencer zijn al schoon verwerkt tot rokjes. Evenals een van de jurkjes:

Hij is een beetje grijs-groen van kleur, met kleine gele en roze bloemetjes. Ik heb enkel de lengte veranderd. Ik knipte er iets meer af dan ik in gedachte had, maar dat vind ik eigenlijk wel best. Aan de breedte ben ik niet gekomen, daar zat namelijk een rits in. Daarbij wilde ik graag het kraagje behouden en heb ik besloten er verder niets aan te doen.

En zo met een vestje (zonder kan ook wel) en een riempje/lintje om mijn middel, wil ik er best mee over straat zwieren. Van hetgeen ik van de onderkant haalde, heb ik trouwens een vreemde teckelsjaal gemaakt, maar daarover later meer. Evenals de rokjes die ik gemaakt heb en van plan ben om te verkopen (fijne timing zo na de winter, haha). Nieuwsgierig? Goed dan:

En de teckel, waarvan ik nog niet weet of ik hem wel om wil doen of durf te dragen:

Zoals je ziet ben ik ook flink wat foto-effecten aan het uitproberen. Ik kwam erachter dat dat met een app op je gsm héél gemakkelijk kan. Goede en duidelijke foto’s van de rokjes zijn voor later (maar wel snel).

11 thoughts on “Grijs-groen met kleine bloemetjes

  1. Ik had hier al bijna weggeklikt, want ik ben de voorbije twee soldenperiodes steeds te laat in de winkel gearriveerd (toen ze alles al aan het opruimen waren) en auw, dat doet toch een beetje pijn.

    Maar uw kleedje… zoooooo schoon!! Wat een kleine aanpassing toch kan veranderen!

  2. Oeeeh schoon kleedje! En zo min mogelijk aanpassingen kan af en toe ook nét genoeg zijn he. ‘k vind de teckel wel tof hoor, waarom twijfel je om hem te dragen? kei schattig toch, en mooie stofkeuze :)

  3. Heel mooi, dat jurkje. Die lengte kan jij echt hebben :-D. En dat riempje doet heel erg veel. Het lijkt inderdaad alsof je meer verandert hebt.
    En ik ben koffie gaan drinken in starfish and coffee! Heel goede tip, en lekker ook!

Geef een reactie

