Dames, warm uw billen!

Welwelwel, na twee maanden eindelijk een blogberichtje met een warme boodschap. Afgelopen tijd was ik druk bezig met een verhuizing en het wegwerken van de stapels schoolwerk van het nieuwe collegejaar. Maar ondertussen liggen deze prachtige en vooral warme rokjes in mijn kast te wachten op nieuwe eigenaresses.

En welke tijd van het jaar is beter voor zulke fijne billenwarmers dan deze? Ik ben zelf al flink voorzien en heb deze dan ook met liefde gemaakt voor degene die ze willen adopteren (cadeautje voor sinterklaas of kerst?). Geïnteresseerd? Stuur mij een berichtje/e-mail of bereik mij via een der welke weg. Allen zijn gemaakt van oude truien en vallen als maat S.

Als eerst een bruin wollen rokje met een gehaakt kleedje. Ik heb een kunstige print in victoriaanse stijl op katoen gestreken en op het rokje gestikt. Dit schilderij is “The End Of The Story” uit 1900 van Marcus Stone (1840-1921).

Verkocht – Dit roze rokje met kabels is voorzien van ingenaaide zakken. Goed geschikt om je verkleumde handen in te steken of een zakdoekje in te verstoppen. De zakjes zijn gemaakt van een zacht stofje met een fijn bloemenmotief.

En als laatst een groen rokje van een oude sweater, niet van een wollen trui maar wel minstens zo warm. Ook deze heb ik voorzien van een kanten kleedje en een print op katoen. Dit is “Spring flowers with chalices” van Jean-Baptiste Robie (1821-1910).

Wil je er een kopen? Cadeau doen voor sinterklaas, kerst of een ander feest? Heb je vragen of een verzoekje? Laat een berichtje achter of stuur mij een e-mail (cleolidewij@gmail.com) en loop zelf ook snel met een zacht, warm en zeer comfortabel rokje.

7 gedachten over “Dames, warm uw billen!

Geef een reactie

