Rokje voor Dorien

Vlak na het verschijnen van de foto’s van het rokje van Nona op mijn blog, ontving ik een berichtje van een studiegenootje die graag net zo’n rokje wilde met bijpassende ketting. Na een zeer succesvol rondje T2 kon ik voor haar aan de slag. Ik vond er een paar mooie en bruikbare truien (laat het me weten als je geïnteresseerd bent in een mint- of donkergroen rokje), een gebloemde blouse, jurkjes en suède jassen. Genoeg vernaaiwerk voor de komende weken of maanden!

Rokje dorien

Het rokje dus, hij verschilt niet veel van de vorige, net zo mooi als je het mij vraagt. Bovendien bestelde ik eerder wat ijzeren ringetjes en kettingmaakspulletjes uit China, zodat deze en de volgende kettingen iets minder geïmproviseerd zijn. Geen slotjes inderdaad, want zo’n strikje van lint is meer feestslinger-achtig.

Rokje ketting Verder sta ik met een interview en kleine foto in Guido Magazine. Niet zo groot en mooi als de vorige keer in Libelle, maar best wel tof om tussen een viertal andere jonge creatievelingen te staan. Mocht je het hebben gelezen; het is mij nog niet gelukt om van een trui een jas te maken, wel een vest, klein foutje van de redactie. Hier trouwens volledig te lezen op pagina 19-21.

Guido

7 gedachten over “Rokje voor Dorien

Geef een reactie

